Домашня випічка рецепт пісочного печива





Не знаю як у вас, але моя сім'я не може честь за чаювання без моєї домашньої випічки . Тому я все печу-печу їм свої пісочні печива, і не тільки печива. Хочу поділитися рецептом своєї домашньої випічки - рецептом пісочного печива. Рецепт смачного печива досить простий. Все робиться дуже швидко а печиво виходить дуже смачним. Під час цього «горезвісного» кризи я знайшла стару книжку з рецептами під назвою « Домашня випічка недорогі рецепти ", в якій зібрані дійсно дуже прості і не дорогі рецепти. Буду «апробувати» їх насвоїх «любителях смачненького». Добрими перевіреними рецептами буду ділитися з вами. Але повернемося до нашої домашньої випічки - рецепту пісочного печива. Отже що ж нам необхідно для пісочного тіста?


  • 1 Для приготування пісочного печива візьмемо 
  • 2 склянки борошна і
  •  0,5 склянки цукру.
  •  Розтираємо муку змішану цукром, з пачкою розм'якшеного маргарину (200 грам).
  •  Додаємо в цю суміш 1 яйце,
  •  злегка посолити і додамо 1/4 чайної ложки соди.
 Тісто у нас повинно вийти досить м'яким і еластичним
. Домашня випічка рецепт пісочного печива відрізняється своєю доступністю і швидкістю приготування.

Тепер потрібно розкотити наше тісто в пластини товщиною 3-4 мм і будь фігурною формою вирізати фігурне печиво. Я зазвичай використовую маленьку чайну чашку або чарку, дивлячись які за розміром ви хочете отримати «печенюшки». Змастити верх пісочного печива збитим із цукром білком.

Поставити пісочне печиво з домашньої випічки в духовку - приблизно на 10-15 хвилин, температура випікання приблизно 180 градусів. Здається, кожен сам для себе вирішить - коли виймати.

От і все, домашня випічка рецепт пісочного печива готовий. Для краси можна ще склеїти пісочні печива кремом або джемом. Прикрасити глазур'ю або ядрами горіхів.





Related Posts
Previous
« Prev Post
Всі права захищені. На платформі Blogger.